نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ق.ظ
از در وارد شد .
- بر پا
- بشینید . کارنامه هایی که قرار بود بابا هاتون امضا کنن رو بزارین رو میز .
دوباره بغض گلوشو گرفت . میز اول ... دوم .... سوم .... هر چی بهش نزدیک تر میشد ، بغضش بیشتر میشد ... تا اینکه رسید بالا سرش
- پس امضاش کو ؟  مگه تو بابا نداری ؟
- خانم اجازه ؟ نه !!!
- یعنی چی ؟ منو مسخره کردی بچه ؟ از کلاس بیرونت کنم ؟
 بغضش ترکید . با گریه گفت :
 -  نه به خدا . آخه مامانم میگه ، بابا رفته پیش خدا ....
نمیدونس چی جواب بده . اشک از زیر شیشه بزرگ عینکش سرازیر شد ....

  • حاء . الف

شهید

خدا

معلم

کارنامه

امضا

نظرات (۱۷)

  • خادم الحسین (علیه السلام)
  • شهدا ازدست نمی روند به دست می ایند.
    شهید سید مرتضی اوینی

    -----------------------------------------------------------
    زیبابود
    پاسخ:
    احسنت ....
    زیباست
  • محمد جعفری
  • سلام
    من تازه با وبلاگتون آشنا شدم. واقعا باش حال کردم. بعضی وقت ها که آدم دلش گرفته است ودنبال یه جایی می گرده که یکم توی این دنیای مادیات حرفی از دل بزنه! هر سایتی مری صحبت از گرونی,فوتبال،روحانی و هنوز هم احمدی نژاده... ولی در وبلاگ شما دل آدم تازه می شه براتون از صمیم قلب دعا می کنم. شما هم این بنده گناه کار دعا کنید
    پاسخ:
    شما لطف دارین . اینجوریام نیس . اما هر چی که هست کار خود صاحب دله ... الله اعلم ....
  • طراحی و اجتماعی نوشت
  • سلام
    خسته نباشی
    استفاده کردیم از بیاناتتون
    خوش حال میشم یه سر ب وبلاگ جدیدم بزنی و نظر بدی
    شاید بتونیم دوستای خوبی برای هم بشیم
    بعدش هم اینکه اگه دوس داشتی بگو همدیگرو بلینکیم
    پاسخ:
    لینک شدین برادر 
    سلام
    بروزیم
    پست شماره23شعری کوتاه و بسیار خواندنی از سید حمیدرضا برقعی از دست ندهید...
    یاعلی
    پاسخ:
    احسنت ...
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام  

    دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
    باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
    سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
    در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
    از سفره های نذری مادر شروع شد
    با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
    سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
    من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
    آقا زهیر دیگری امروز آمده
    دست مرا بگیرو ببر
    عاشقت شدم
    خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
    من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
    برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
    دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

    بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
    یازهرا کربــــ بلا انشاالله

    پاسخ:
    خدا به قلمتان قوت و صلایت همیشگی عطا کند ان شاالله ...
  • یاسر باقری
  • سلام.[گل]
    دستت درد نکنه بابت مطالبت.[گل]
    منم تو وبلاگم مطالب مذهبی؛سیاسی؛ولایت فقیه؛سیره و خاطرات شهدا؛خبری؛مناسبتی و... دارم.
    اگه خواستی بهم سر بزن و برای بهتر شدن مطالبم راهنماییم کن.
    حتما پیشنهاد یادتون نره که نظر شما خیلی برام مهمه.[گل]
     راستی اگر مایلی وبلاگمو  با عنوان: ((نوکران مهدی (عج) ))
    و آدرس ((http://nokaran14.blogfa.com )) لینک کن و بهم خبر بده تا وبلاگتو لینک کنم.[گل]
    پاسخ:
    لینک شدین برادر ...
    سلام


    خدا هیچ کسی رو بی بابا نکنه...
    پدر چراغ خونه ست ...

    ــــــــــــــــــــــ
    خدا قوت..

    "افتخاری بد"

    پاسخ:
    ایشالله ....
    قربون دلشون...
     سلام...

    بالاخره هر اومدنی یه رفـتنی داره!

    ما هم رفتنی شدیـــم....

    (نقل مکان از بلاگفا)

    البته اگر مایل بودید آدرس مارو تغییر بدید

    وبهم اطلاع بدید تا در وبلاگ جدیدمون ثبت بشه.


    ** پلاک عاشقی **

     pelake-asheghi.blog.ir

    پاسخ:
    در پیوند های ما هستین ...
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام

    گاه می اندیشم...

    چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم

    همین مرا بس که کوچه ای باشد

    و باران

    وخدایی که زلال تر از باران است...

    یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
    لینک شدید!
    پاسخ:
    و خدایی که در این نزدیکی هاست ... ممنون . یا علی 
    بله
    خدا به داد برسه
    نجات پیدا کنیم از این غفلتا
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون . 

    از اصل غافلگیری استفاده نمی کنی

    یه بار دیگه با این نگاه مطلبت رو بنویس

    زود بنویسا

    من منتظرم همین الان بنویس

    اون هدر رو ول کن مطلب رو بنویس 

  • محمد رجا فکری
  • سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند... شما حزب اللهی ها هم کار سختی می کنید...خدا قوت... به ما هم سر بزن درباره کارها هم نظر بده خوشحال میشم... www.3noghte.com یاعلی(ع)
    پاسخ:
    کارتون حرف نداره دادا 
  • یعقوب کربلا

  • سلام
    با یک مطلب در مورد
    سینما در خدمت هستم..
    منتظر نظرتان...

    پاسخ:
    سلام اخوی . به روی چشم . 
  • سجاد عسکری
  • اخی...
  • یافاطمه الزهرا(س)
  • احسنت...
    چه قدر حق به گردنمون هست و مابیخیالیم...
    دربرابر دونه دونه ی اشکهای این بچه هاما مسئولیم...
    پاسخ:
    امان از غفلت ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی