نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۷ ب.ظ

   


طرح نوشت : به یاد چاه کوفه که این روز ها از خیلی مسلمان نما ها ، شیعه تر شده بود . چه سنگ صبوری شده بود برای علی .... 

درد دل : چه قد دوس دارم بابا صدات کنم ، بابا ... نیومدم درد دل . اما دلم بد جور شکسته ، بد جور . خودت خبر داری ، از همه چیز . از کرده و نکرده دلم . از رفته ها و نرفته ها و خلاصه از همه اتفاقات این روز ها . بابا کمک کن . دلم ....

خط خطی دل : این روز ها این قدر خواسته های دلم را کوبیده ام برای رسیدن به تو ، که امروز دلم تذکر داد ، مراقب باشم تو را نکوبم ...

  • حاء . الف

نظرات (۸)

  • یعقوب کربلا
  • عالی بود..
    به روز هستم
    عالی مثل همیشه
    یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ …
    ای لطیف تر از هر لطیف …
    امشب هم بی چراغ، و با دستانی خالی،
    می آیم تا اعتراف کنم  به تلخیِ گزنده ی روزگارِ سختِ نبودنت …
    می آیم تا در برابر دریایی از لطف، بغضِ این همه بی تو بودن را؛ گریه کنم…
    امشب هم، به نسیمی از لطافت نگاهت دل خوشم کن… که سخت محتاجم به مُهرِ تائیدی از مِهر نگاهت …
    دعا بفرمایید...
    یا علی...




    پاسخ:
    محتاجیم به دعا . یا علی 
  • سفره صبحانه
  • سلام
    امشب که شب "قدر" آخر امسال است، دعا کنید آخرین قدر بی "بابا" بودن‌مان باشد ...  اللهم عجل لولیک الفرج
    راستی، برادر در دل‌نوشته‌های این‌روزهای سفره پُردردمان‌، هم‌درد دل ما می‌شوی؟!

    پاسخ:
    سر زدیم دادا . ایشالله آخرین قدر بی بابایی باشد ...
    خیلی عالی شده 
    نگاهت داره عمیق میشه 
    موفق باشی اخوی 
    پاسخ:
    درس پس میدیم حاجی ....
    بسم رب الزهراس 
    چاه هم صبرش کم می شود از غصه هایت مولای من ...
    بگذار سنگ صبور این روزهایت شوم که بی فاطمه چه ها که برسرت نیامد...
    یازهراس 
    پاسخ:
    فرقش که شکافت ، سجده شکر به جا آورد ...
  • مانی خردمند
  • خسته نباشید
    پاسخ:
    کی خسته است ؟ دشمن !!!
  • یافاطمه الزهرا(س)
  • سلام..
     زیباست وغریب..
    بابا کمکتان میکنم جوانید دلتان پاک.
    درمسجدآقامیرزاحسین بیادمن هم باشید.
    به روزم.البته به پای شمانمیرسد.
    پاسخ:
    به حق مادر . انشاالله ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی