نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

اگه درد گنه کارا رو داشتی این میشی ....

حجت الاسلام ظهیری . نوایی زیبا و تکان دهنده . تهیه شده توسط نی نما .

خط خطی دل : فرو بردن بغض ها ... دفن کردن حس ها .... خندیدن در عین غم ها .... کاری از دستم جز این ها بر نمیاد .

خدایا تو که نامه های نانوشتم رو میخونی ، بفهمون به کسی که باید بفهمه !  تنها امیدم تویی ....

  • حاء . الف

نظرات (۶)

این یه داستان اندازه ده تا منبر مطلب توش بود
ممنون
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/16576
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

  • رضا یوسفی
  • مدام این پا و اون پا می کنم یه چیزی بنویسم اما دل راه نمیاد.

    دستم کند شده . دلتنگ محرمم.اما معلوم نیست چقدرشو بتونم بیام.بدجور قاطی کردم. دلم اونجاست و گیر افتادم یه جورایی.

    کم کم از کم پیدایی یه نابودی میرم. اگه این جوری پیش بره نابودیم قطعیه.

    یا علی

    پاسخ:
    مجنون شب های حرم حسینم .... مستم من شیدای حرم حسینم .... 
  • هیئت یاد یاران
  • سلام برادر عزیزم.خوبی ؟
    پاسخ:
    سلام داداش . ممنون . شما چه طوری ؟ کم پیدا شدی دادا ! 
    سلام در عمارنامه شما رو دیدم
    توصیه میکنم این وب رو هم باهاش در ارتباط باشید
    http://ajul.blogfa.com
    یاعلی مدد
  • یافاطمه الزهرا(س)
  • خیلی زیبا بود...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی