نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ق.ظ

خدا رو شکر .

قسمت کتابخونه نی نما هم راه اندازی شد .

خوشبختانه میزان مطالعه ما ایرانی ها اون قدر بالاست که زبان زد خاص و عامیم !!

گفتیم کاری کرده باشیم که شاید در جهت توصیه های حضرت آقا بر مطالعه گامی برداشته باشیم .

باشد که مفید واقع شود ...

  • حاء . الف

نظرات (۷)

به سلامتی و میمنت...
من عاشق کتابم ...یعنی عاشق هااا
"دا" هم خیلی زیبا است خیلی...قبل از دا کتابای دفاع مقدسی زیاد خونده بودم ولی تصورم بعد از خوندن نسبت به فضای جنگ خیلی متفاوت شد...
افتخار میدادی خوشحال میشدیم هم  استانی...
یاعلی

سلام....

ار هوای شورش داری....بسم الله


یا علی
پاسخ:
یا علی 
  • خادم الحسین
  • سر زدی؟چطور بود
    پاسخ:
    خوب بود . التماس دعا . موفق باشین 
  • خادم الحسین
  • سلام.
    این وب رو تازه راه انداختیم.ممنون میشم اگه سر بزنید و نظر بذاری.
    راستی سایتت قشنگه.
    یا الله
    پاسخ:
    مبارک باشه . خدا قوت ...
  • فدایی زینب...
  • گفتم شاید بخاطر حرف من ناراحت شدی...

    پاسخ:
    نه بابا . این حرفا چیه . شما عزیزی .
  • فدایی زینب...
  • آقا حمید...
    چرا مطلب قبلیت رو پاک کردی؟؟
    پاسخ:
    دادا چی بگم .... 

    نا امید نبینمت رفیق!!!

    پاسخ:
    نیستم دادا . 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی