نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ

سال پیش بود . همین ایام . تا اون روز این همه غربت را یک جا ندیده بودم ! از در که وارد شوی همان روبرو نگاهت محو میشود در کریم ... گویا زانو ها رمغ سرپا ایستادن را ندارد ... دلت میخواهد بنشینی و زار بزنی . اما نمیشود . یعنی نمیگذاشتند ! خوب که چشم هایت نمک گیر کریم اهل بیت میشد ، تازه دلت میشکست ... که بانو پس تو ؟؟ و این می شد که دست را جلوی دهان میگرفتی که کسی صدایت نشنود ... حالا چشم هایت روضه خوان میشدند ... لب هایت برایت زمزمه میکرد ... یا فاطمه من عقده دل وا نکردم ، گشتم ولی قبر تو را پیدا نکردم ... قدم میزدی و دست بر چشم هایت میگرفتی تا کسی اشکت نبیند ... تا باز خنده بر اشک هایت را نبینی . حالا فرض کن بعد اذان صبح در همان گرگ و میش و تاریکی هوا هم باشی ! آن وقت است که هوا هم برایت روضه خوان میشود ... یا حتی بد تر . ایام فاطمیه باشد و یک تشییع و تدفین غریبانه هم در همین فضا جلوی چشمت اجرا شود . آن وقت است که دیگر جان میدهی . نگاه به ساعت میکنی . هوا روشن شده . زمان زمان رفتن است ... دلت آرام نشده هنوز . اما مجبوری برگردی . راه می افتی به سمت خروج . اما چیزی میبینی که باز عقده دلت باز می شود .یه مربع دو در دو . بغل پنجره ها . کنار همان فن های کولر ! چند تا تکه سنگ و فقط خاک ... اینجاست که دلت میرود بین الحرمین کربلا و دست میگذاری روی سینه . سمت کربلا . دخیلک یا ابوفاضل . و شروع میکنی به درد دل . سراغ یک مادر را از او میگیری . و با خودت میگویی میدانم . تو هم جواب نداری ... اما مجال ایستادنت نمی دهند . باید بروی . از دور سلام میدهی . السلام علیکِ یا فاطمه یا ام البنین و رحمت الله و برکاته . به در میرسی و دوباره نگاهت به کریم می افتد . و دلت دوباره روضه میخواند ... آخر یه روز شیعه برات حرم میسازه ... اما این بار توان ایستادن نداری . با سرعت میروی که اگر بمانی ، خنده های نامردی که با لهجه عربی ، به فارسی می گوید : زیارت حرام . شما مشرک ، جانت را میگیرد ... و سرت را پایین می اندازی تا دوباره نگاهت به گنبد سبز نیفتد . که اگر افتد ، بیچاره ای ... و هنوز که هنوز است میگویم ، داغ بقیع را تا نبینی نمیفهمی .

ایام شهادت حضرت ام البنین سلام الله علیها بر علمدار کربلا و آقا صاحب الزمان تسلیت .

درد دل : مرورگرم را باز کردم . وارد پایگاه عاشقی ات شدم . نوشتم از همه نیازمند تر به یارانه محبتت هستم . بد بخت بد بخت ... و زدم تایید ... و حالا منتظرم پیامکش بیاید ... میترسم . میترسم نوشته باشی تعلق نمیگیرد !!

زمزمه : ای اهل حرم ماه من این بار میاید . علمدار میاید علمدار میاید ...

  • حاء . الف

نظرات (۸)

سلام اقای تیر(....)
خیلی زیبا بود.به قول خودمونی ها حال کردم
یه مربع هم برای ما درست کن
پاسخ:
حیف که حوصله ندارم جوابتو بدم !! 
در 42 دومین روز از فعالیت وبلاگی فاطمیون تصمیم ب نظر سنجی از فعالان مجازی گرفتیم
تا در صورت مثبت بودن برایند به فعالیت وبلاگیمون ادامه بدیم
لطفا با نظز خود ما را راهنمایی کنید

http://eheyat.blog.ir/1393/01/26-3

سلام زیبا بود
پاسخ:
قدم رنجه فرمودین ... 
  • هیئت یاد یاران
  • ماشاالله به قلمت ...
    یا علی
    پاسخ:
    نمک پرورده ایم ... 

    شوخی کردم

    ایشالا  ائنم حل می شه!!

    پاسخ:
    به دعای شما و اهل بیت ایشالله ... 

    مطلبت عالی بود مثل همیشه

    رفیق کم تر به ما سر میزنی!!خیلی کم سعادت شدما !!

    پاسخ:
    نگو اینجوری دادا .
    من کم سعادتم .
    اوضاعو میدونی که ... !
    http://s1.picofile.com/file/6607931586/%D8%A7%D9%85_%D8%A7%D9%84%D8%A8%D9%86%DB%8C%D9%86.jpg
    پاسخ:
    ممنون سر زدی حاجی ...
    سلام  
    اینم عکسی هست که من چند سال پیش اونجا گرفتم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی