نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ب.ظ

طرح نوشت : شاید از آخرین طرحی که زدم ،خیلی زمان گذشته باشه ولی تو این مدت نه دل و دماغ کار داشتم و نه حرفی برای گفتن .

اما یک اتفاق ، حاج عباس را گذاشت گوشه دلم . مرا بیشتر از همیشه عاشق جزیره مجنون کرد ....

 این طرح تقدیم به یه نفر که یه شبی دم اذون مغرب ، با سکوتش پیش حاج عباس ، برام روضه خوند و بارون بود که می بارید ...  یادش بخیر . از اون شب زمان زیادی نگذشته اما .... بگذریم ....

تقدیم به حاج احمد . تقدیم به دادا رضای عزیز که شاگردی میکنیم خدمت هر دو عزیز . تقدیم به همون کسی که همیشه تو جلسات هفتگی موقع یاد شهدا ، میگه به یاد شهید عباس متولی .... تقدیم به همه بر و بچه های عزیز یاد یاران ....     

حرف دل : به یاد سقاخانه و یاد صحن اسماعیل طلایت شب ها تا صبح رویا میبینم .... پناهم بده .

  • حاء . الف

نظرات (۳)

فافوز فوزا عزیما.فیالیتنی کنت معکم فافوزمعکم
پاسخ:
به به .... ببین کی تشریف آورده اینجا .... من میگم اینجا نورانی شده ... نگو حاجیمون اومده ...
مخلصیم ...
  • هیئت یاد یاران
  • سلام اخوی
    غافلگیرم کردی با این طرح . هیچ حرفی ندارم جز سکوت .....
    فقط سکوت
    پاسخ:
    حاج عباس غریبه تو شهرمون اما هستن کسایی که از راه دور هم دلبستش هستن .. آره دادا ...

    احسنت طرح خیلی زیبایی بود

    باید بگم کم نظیره....

    من هی به به و چه چه میکنم فکر نکن الکیه برادر(ت....).حتما یه چیزی میدونم .

    حالا تو هی بگو بار سنگین و کمر و ....

    ان شا الله هم پناه بگیری تا ما راحت بشیم  از دستت برادر(ت....)

    یا حق

    پاسخ:
    اللهم انزل بلاء العظیم علی الرفیقی من هو اسمک ع....... !!

    بلاء عظیم رو برات بعدن تفسیر خواهم کرد !!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی