نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۵۳ ب.ظ

  

قصدم این بود که در این دهه مبارک یه طرح کار کنم از پیشرفت های علمی و ... انقلاب که خدا را شکر کم هم پیشرفت نکرده ایم . از حنا بز شبیه سازی شده بگیر تا این میمون خوش شانس که همین چند روز پیش یه سری تا فضا رفت و برگشت . و همان طور هم که پیش بینی میشد ، و همچنین بنا بر پیش بینی های خود دشمنان ، رتبه علمی ما تا 5 سال آینده به چهارم جهان خواهد رسید . اما چی شد که نظرم عوض شد و این مطلب رو زدم . اون هم در این کویر مطلب نزدن هام و درگیری با خود . داشتم دنبال چند تا عکس میگشتم ، حالا بگذریم در چه موضوعی . اما به دو تا عکس برخوردم که کلا همه افکارم به هم ریخت . 

حضرت امام چندین و چند بار فرمودند : آهای مردم ، نگذارید این انقلاب دست نا اهلان بیفتد . 

نمیخام بگم الان این انقلاب دست نا اهلان هست ، اما باید بگم این دو تا عکس که مشاهده می کنیم ، حقیقتا از اهداف انقلاب نیست ...... 

اینکه یه نفر پول غذای سگش از غذای خیلی ها بیشتر باشه و یکی هم مثل این کودک بیچاره ، با این نگاه معصوم کنج این خلوتکده کارتونی ، باید بنشیند و دستمال کاغذی بفروشد . تازه از فرط سرما ، رمق حرف زدن و تکرار این جمله غمبار ، که آقا دستما . خانم دستمال نمیخای ؟ ارزونه ها !! سه تا هزار . خانم جان بچت بخر . خانم چهارتاش رو هم هزار میدم . نمیخری ؟ را هم ندارد  . و دست آخر هم نگاه معصومش به دست من و امثال من می ماند و در حسرت یک گوشه نگاه و کم ترین لطفی . 

و ایضا تصویر دوم غمبار تر از تصویر اول شاید باید نام نهادش . کودکی از ابتدای بچگی ، این دوران را با سونی و تب لت و گوشی های آخرین مدل و هزار جور امکانات دیگر در نهایت ناز و نعمت سپری می کند ، اما این کودکان ، پریدن و شیرجه زدن از بالای تپه ای روی خاک را اوج شادی و خوشحالی می بینند . چرا که بیشتر از این شادی و بازی چیزی سراغ ندارند . چرا که خانواده ، به زحمت خرج خوراک خود را تهیه می کند . چه برسد به هزینه تفریح . 

همه این ها راگفتم تا بگویم ، مبادا حرف امام لقلقه زبانمان شود و هر جا که مزه اش برایمان تمام شد و برایمان شیرینی نداشت ، خدایی ناکرده ، از دهان به بیرون پرتش کنیم . 


شاید کمی بی ربط :  از مدینه خبر می آید ، مادری بر بالین است ، دختری ختم امن یجیب می گیرد ، پسری نگاهش بر در دوخته ، زبانش بند آمده . و همسری تنها ، غریب ، بی کس .... تنها یارش هم بار سفر می بندد .... 

  • حاء . الف

نظرات (۶)

سلام
بروزم
بسم الله..
سلام
بغض ..
خدا کنه رئیس جمهور منتخب اینها رو بفهمه و درک کنه
و فقط خاندان هاشمی رو ارجح ندونه..
اماما...
روحت شاد..

نسال الله منازل الشهدا
یا شهید
چه خبراز آبادی؟؟والا نمدونم خو،میگن چندتا از آخوندای محلات میخاند تو انتخابات شورای شهر امسال اسم نویسی کنند
کیا؟کدماشون؟؟میگن یکی اینکه تو مسجد بازار نماز میخونه(شیخ سعید عطاء الله )،یکشنم اینکه تومسجد صاحب الامره،همون پسر حاج ابراهیم که تو دفتر حاج اقا طه خدا بیا مرز بود(شیخ محمد رضا رضایی)،یکیم پسر او اوسا محمد خیاط تو مسجد مله بالا نماز میخونه(شیخ حسن حاج رضایی)،یک دیگم آن نوه آقای گلستانه که تو مسجد هیجده دستگاه نماز میخونه(شیخ رئوف کریمی)........................حالا فکر میکنی کسیم بشون رای میده؟؟

پاسخ:
ان الله مع الصابرین .... الله اعلم ....
سلام دوست عزیز
ممنون از حضور و مطلب بسیار خوبت . شاید کمی بی ربطت هم عالی بود .
یا علی
  • هیئت یاد یاران
  • سلام . جدای از مطلبت که قشگ بود شاید کمی بی ربطت آتشم زد .
    قبول باشه
    پاسخ:
    شاگردی میکنیم ، استاد ....
    سلام
    بله درد بسیار است
    کار نکرده تا دلت بخواد وجود داره
    و این ها همه وظیفه ما رو روز به روز بیشترو سخت تر میکنه
    وقتی اینا رو میبینیم باید نسبتبه اطرافمون بیشتر حواسمون رو جمع کنیم
    باید وظیفه رو شناخت و دنبالش رفت
    همه تلاش ما نباید مادی و صرفا تولید علم باشه
    باید علم و ثروت رو به یکاندازه بین همه تقسیم کنیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی