نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۰۴ ب.ظ


------------------------------------------------------------------------------------------------

طرح نوشت : عجب دنیایی دارند این سه نقطه ها ... همه یک شکل دارند اما هر یک هزار معنی ... هزار حرف ...

گاه زشت هستند و گاه زیبا . گاه دوست داشتنی و گاه باعث تنفر . بعضی وقت ها خوشحال و بعضی وقت های دیگر هم ناراحت . اوقاتی خطرناک هستند و اوقاتی ایمن . گاه می شوند آقای سه نقطه و گاه هم می شوند خانم سه نقطه . ما هم که شدیم جناب سه نقطه . نه ... من که از این سه نقطه ها خوشم نیامد اما خودمانیم ها عجب دنیایی دارند این سه نقطه ها ... 

خط خطی دل : یا الهی ... کَم مِن ثَناءٍ جَمیلٍ لَستُ اَهلاً لَهُ نَشَرتَه ... خدای من چه قدر مهربانی . گناه می کنم باز هم عزتم میدهی ... 

  • حاء . الف

نظرات (۵)

بسیار عالی ، جالب بود مرسی ...
به وبلاگ من هم سر بزنید ، خوشحال میشم !!
پاسخ:
بله . حتما سر خواهیم زد . التماس دعا
  • هیت یاد یاران
  • سلام
    ازت دلخور شدم . خیلی اتفاقی اومدم وبلاگت . با مرام طرح میزنی بهندا به من بده .

    طرحت قشنگ شده عزیز
    پاسخ:
    سلام رفیق . در وبلاگ هیئت براتون پیام گذاشتم . شاید ندیدید . ممنون از حضورتون
    خیلی قشنگه
    تشکررررررررررر
    پاسخ:
    زیبایی هم عالمی دارد ...
    سلام
    در مقابل کار های دیگرت خلوت تر و کار خلوت در نظر من زیباتر است . کار جالبی است"دنیای سه نقطه ها"
    -آماده تبادل لینک هستیم
    یا علی
    پاسخ:
    نظر لطفتونه . ایشالله که معنی و مفهوم طرح رو درک کرده باشید .
  • امیرمسعود
  • سلام امروز من تو لیست وبلاگای میهن بلاگ با شما آشنا شدم دیدم وبلاگ قشنگی دارین گفتم یه نظری بدم راستی من یه وب تازه تاسیس زدم می خواستم از نظرات و تجربیات شما بهره مند بشم منتظرتون هستم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی