نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ب.ظ

سلام بر تکاپوی بازار و خیابون

سلام بر ازدحام میوه فروشی ها

سلام بر صف های طولانی شیرینی فروشی ها

سلام بر هندوانه شب چله .

سلام بر پیاله های آجیل شب یلدا

سلام بر کدو و لبوی گرم سینی های بزرگ وسط مهمونی شب چله .

سلام بر خنده ها و دور هم بودن یلدایی

سلام بر حافظ خاک گرفته ی روی طاقچه

سلام بر فال های مادر بزرگ و پدربزرگ

سلام بر بلند ترین شب سال

سلام بر همه مردم یلدا دوست !! بله ...

حق دارم

حق دارم این سلام ها را بدم

اصلا یک سال و یک یلدا

من یلدایی هستم

من اهل سنت های باستانی هستم

کاری به کربلا و نینوا ندارم

یک سال منتظر یلدا بودم

اصلن به من چه که سه ساله ای در شام جا ماند

چه کار کنم که خواهر جوانی ، پیر شد

چرا باید یلدا را خراب کنم که کاروانی به کربلا برگشته

که چهل روز از کسوف خورشید گذشته

اصلن یک کلام بگویم و ختم کلام :

دور همی یلدا رو خراب نمیکنم . حالا هر چی میخاد باشه !!

اصلن زشته .... بچه هیئتی هم که باشی زشته !! باید بیخیال پیرهن مشکی شوی ...

باید بروی مهمونی شب چله ...

باید تازه عروس ها را یلدایی بدهیم !!

باید بخندی ، به اشک صاحب عزا 

باید ..... 

بگذریم . شب یلدای همه ایرانی ها مبارک !!! 

خوش بگذره !! 

دلم هوای روضه کرده . زیر اون آسمون چوبی آقا میرزا حسین . هوای روضه های حاج احمد . روضه های حاج رضا . هوای زیارت اربعین ...  فَجَاهَدَهُمْ فِیکَ صَابِرا مُحْتَسِبا حَتَّى سُفِکَ فِی طَاعَتِکَ دَمُهُ وَ اسْتُبِیحَ حَرِیمُهُ...

  • حاء . الف

نظرات (۱۰)

سلام علیکم
سختی و امتحان همینه دیگه ...تو اوضاع عادی مشکی پوشیدن و سینه زدن که بصیرت نیست
یاعلی
  • محمدصادق ملکی
  • سلام اربعین رو به شما تسلیت میگم
    بروز شد تشریف بیارید دیدن فرمایید

    http://ms135.ir
    http://vahabishenasi.mihanblog.com
    پاسخ:
    چشم ...
  • پلاک شکسته
  • مثل همیشه زیبا

    موفق باشی حمید جان

    اربعینم بهت تسلیت می گم

    پاسخ:
    ممنون ...

    درس پس میدیم برادر ...حالا نکشی خودتا..کار داریم باهات.............

    پاسخ:
    نترس !! هوا رو داریم !! ( :
    سلام....خداقوت...مستدام باشید.....التماس دعا ......
    پاسخ:
    سلام . ممنون . همچنین شما .
    اصن کشته مرده این قاف . الف نوشتنتم دادا !!   ( :
  • معمار حرم
  • من واقعا برام سوال شده ..چه طور بعضیا میتونن جشن یلدا بگیرن بعد فردا شبش برن مراسم؟؟؟ من از شما می پرسم...چه طوری؟
    پاسخ:
    خیلی راحت !!
    کاری نداره ...
    وقتی چشم بسته شد بر همه چیز ، یلدا که هیچ ، جای دگر هم می رود ، پاها !!
  • کنیز حضرت مادر(س)
  • سلام بر آنهایی که با پیام تبریک شب یلدا...دلم را آتیش زدن...
    همان هایی که جمشید,کورش,شده امام شان...حسین هم...
    سلام بر آنهایی که فردا شب شب چله را برگزار میکنن...پس فرداشب سر صف نذری اند...
    سلام بر حسینی که هنوزم غریب است...
    پاسخ:
    و حسین هنوز غریب است ...
  • حاج سالار
  • ما چله نشین شب یلدای ظهوریم
    ما منتظر نوبت برپائی نوریم 
    ما محو جمال پسر فاطمه هستیم 
    شب زنده نگهدار به یلدای حضوریم
    پاسخ:
    سلام علیکم حاجی ... خوبی دادا ؟
  • بنده ی خدا (زهرا)
  • ++++
    .....................
    بگذریم........................
     شب یلدای همه ایرانی ها مبارک !!! 
    :(((((((((((((((((((((((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی