نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱ ب.ظ

طرح نوشت : با خرید رانی به کشته شدن شیعیان در کشور های منطقه کمک کنیم !!!! شرکت رانی یکی از شرکت های بزرگ عربستان است که در خدمت تاج و تخت نشینان این کشور اسلامی (؟؟؟؟) است . 

خط خطی دل : این روز ها هوای بی تو بودن خیلی سرد شده .....

  • حاء . الف

نظرات (۶)

کارخانه شرکت رانی در ساوه است.چطور میگویید عربستانی است.لطفا روی قوطی را بخوانید
پاسخ:
برادرم . شرکت رانی اصالتا مربوط به عربستان میشه . این شرکتی هم که در ایرانه تحت نظر همون عربستانه ...
  • هیئت یاد یاران
  • سلام. با مطلب سایت سرداران رشید به روزیم
    پاسخ:
    تشکر رفیق . مطالعه کردم ممنون از توجه و تذکر های به جا ....
  • هیئت یاد یاران
  • سلام . خیلی قشنگ شده . دم شما گرم
    پاسخ:
    چشمانتان زیبا می بیند رفیق ....
  • جامعه شناس مسلمان
  • سلام دوست عزیز.....
    من و خانواده ام از مدت ها قبل با تحقیق و علم، خرید کالاهای صهیونیستی را تحریم کردیم...
    در این رابطه که شرکت رانی به کشته شدن شیعیان کمک میکند سندی پیدا نکردم، خواهش میکنم اگر احیانا سندی در این رابطه دارید به من هم ارائه دهید تا استفاده ی این محصول را تحریم کنیم....
    موفق و پایدار باشید.....
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز . بنده هم نمیدانم که 100 درصد این شرکت به اسرائیل کمک میکنه یا نه ... ولی چیزی که برام محرض بود اینه که کالاهای عربی و علی الخصوص از کشور عربستان رو استفاده نباید کرد چرا که این کشور وضع بدی رو برای شیعیان در کشور های منطقه ایجاد کرده ...
  • شایسته ی ...
  • موفق یاشید
    اطلاع رسانی کردم
    مهتاب کتعان
  • پایگاه اینترنتی پلاک گمشده
  • دوست عزیز عیدت مبارک منتظر شما هستیم
    پاسخ:
    به روی چشم حتما سر خواهم زد ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی