نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۳۲ ب.ظ

رفتیم تا همه راحت شوند ....

در این شهر ، یک حاء . الف زیادی است .

گورش را گم کرد ...

خدانگهدار .

حاج محسن این تو و این سیل مشتاقان .

من که مدعی عشقم و فقط حرف عاشقیم برای ریا بود ، رفتم .

رفیق ، گذشت آن زمان ها ...

حالا یک شهر برای هر کاری ، می گویند محسن حاج رضایی ...

محسن حاج رضایی یاد حاء . الف بخیر ....

یادش بخیر همان زمانی که عاشق بود .

حالا ریاکار شده ....

تو ببخش حاء . الف را .

رفت .

بیست و سوم بهمن یادت را همه گرامی میدارند . مسجد القائم می شود لبریز از عاشقان تو . اما من میشوم همان ریا کار و مدعی !!

حلالم کن .

یاعلی .

  • حاء . الف

نظرات (۶)

اصلا ما به جای ستاره با(ت.....)بازی میکنیم.خوبه؟

بابا مارو نزن

پاسخ:
هر جور مختاری شما !!
  • حسینیه شهدا
  • من شما رالینک کردم لطفا شما من را لینک کنید
    کجا به سلامتی؟ 
    اختیار داری ریا کار ؟!!! اصلا شما تاج سری
     به دل نگیر رفیق 

    پاسخ:
    نترس نمیگیریم ... 
    خدا بیامرزدش....پسر خوبی بود....ای فلک دیدی....تو روحش صلوات
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    حب الحسین ......

    راهی از این مستقیم تر نیست....

    نوکر ناراحت نباش

    مگه اقا میذاره؟ داری با این حرفات به اقا کنایه میزنی؟؟

    اگه این جوری بشه من به خدایی خدا شک میکنم .به درد پهلو شک میکنم.به اشک و به تازیکی شب و به چاه شک میکنم.

    تو اگه ریکار هم بشی به این ها شک میکنی؟

    یه بچه رو تا مادش ****** **** دلش اروم نمیشه

    مارو که هنوز مادر ******** ******...

    تو چی میگی؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    دادا برات ستاره زدم که با ستاره ها بری بازی کنی !!! 
    چی شده دادا داغ کردی؟؟؟
    پاسخ:
    چیزی نیس . به قولی هزیان است ...
    از دیوانه جز این توقعی نیست !!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی