نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ

بعد عمری نوکری

تازه فهمیدم نوکری ات یعنی چه ...

همون موقع که

سقاخونه کوچیک و ساده چهار تا بچه رو دیدم که دستاشون از سرما یخ کرده بود اما

با عشق به عزادارت چای میدادند ....

  • حاء . الف

نظرات (۳)

  • مدیون مهدی
  • سلام عمر ما داره مثل برق و باد میگدره میدونم وقتی میای تو طرح ما شرکت میکنی چند روز بعد میایی میگی انگار همین دیروز بود که تو طرحتون شرکت کردم انشاء الله که با شرکت تو این طرح پرواز کنید.... یاعلی
  • خرید خانه در آلانیا
  • خیلی خوب و عالی بود

    من که هنوز هم نفهمیده ام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی