نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ

از این جا هم میتونین دانلود کنین

یه کلیپ صوتی از  حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان ، نماینده مردم تهران در مجلس پیدا کردم . طولانیه . اما به گوش کردنش میارزه ...

متن اصلی توافق نامه ژنو رو با همه ریزه کاری هاش شرح میده . نه اون متنی که جنابان مسئول با سانسور منتشر کردند !!! 

خواهش می کنم . عاجزانه خواهش میکنم گوش بدین و این کلیپ رو همه جا پخش کنین . ببینین چه خبره !! ببینین حضرت آقا چه جملات محرمانه ای در جمع های خصوصی فرمودند ... گوش کنین ببینین چی دادیم تو این توافق نامه ...

فقط اینو بگم . حضرت آقا در جمع های خصوصی فرمودن : همه برنامه هسته ای ما رو از بین بردند ...

سربازان ولایت اطلاع رسانی کنید ...

هر چند که شاید سرنوشتی شبیه حسین قدیانی ها پیدا کنیم ... اما میارزه .. گوش کنید ...

  • حاء . الف

نظرات (۱۰)

چیه؟چشم دیدن دو تا تیر و تخته رو هم ندارید؟مگه بده یه جاذبه گردشگری شده و همه ازش استفاده میکنند نه یه عده خاص
  چند روز اخیر از یکی از مسیولان شهرداری سوال کردم که این گوی های چوبی متعدد و پر هزینه که بسیار زیبا خراطی شده است چیست؟
گفت یک مسابقه است.این گوی ها بین علاقه مندان و عموم به صورت رایگان توزیع میشود و شهروندان پس از رنگ امیزی و طراحی ان را به شهرداری تحویل میدهند.
گفتم خب؟؟؟؟؟
گفت :خب به زیبا ترین طرح جایزه داده میشود
گفتم نتیجه این کار چیست؟هدف چیست؟
گفت : ما به این واسطه از طرح های زیبا در زمینه های عمرانی شهر استفاده میکنیم و همچنین نوع فکر و سطح فکر مردم را میسنجیم
گفتم چه سود؟
گفت :یعنی چه؟
وقتی دید نه خیلی پا پیچش شدم و مثل اینکه این جواب های سرگرم کننده که همه را گرم بازی میکند نمیتواند مرا هم گرم بازی کند و ......
گفت:همون طور که میدونید یکی از وظایف شهرداری انجام امور فرهنگی در سطح شهره
گفتم خب!!!!!!
گفت:هیچی دیگه این خودش یه کار فرهنگی بزرگ و کارشناسانه شده است...(؟؟؟!!!؟؟؟)
گفتم از همجواری شما مسرورم و بعد از گرفتن یه جواب همه جوره دهن پر کن(!!!!!!!!) خدا حافظی
پاسخ:
دستشون درد نکنه ... 
خواهشا مطلبی نیز درمورد پخش هزاران گوی چوبی درشهر توسط شهرداری وحیف ومیل بیت المال تنظیم کنید.درصورتیکه مثلا برای برگزاری یادواره شهدا یا اردوی راهیان نور بعدازکلی نامه نگاری و...باکلی منت شورای شهر چی میگه؟ امسال بودجه نداریم و...
پاسخ:
بله ... به روی چشم ... 
سلام
یا علی
پاسخ:
سر زدیم دادا ... 
سلام
وقت کردی به ما هم سر بزن 
دوست دارم بیام جلسه هفتگی اما این شیطون هست که این جور کارا رو از یاد آدم میبره
فکر کنم تو اولین سایتی بودی که تو وبلاگم لینک شدی اگه دلت راضی شد مارو هم لینک کن همکار قدیمی
پاسخ:
چشم دادا ...
به حساب بی معرفتی نزار ..
به حساب کم حواسی و پیر شدن بزار داداش !!!
این اقا از رای نیاوردن خودش و اون جناح بی لیاقتش تو انتخابات بعدی مجلس اینطور فعال شد،این دوره که با استیضاح وزیران دولت قبل و چسبوندن خودش به منتقدان دولت دهم،پاش به مجلس وا شد.واسه دوره بعد هم باید یه سری رو اینطور تحریک کنه.در ضمن شما که ادعا داری،تا این حرفو از خود اقا،توی سخرانی ها نشنیدی نباید به اشتراک می گذاشتید.
پاسخ:
بی خیال دادا بیخیال !!! نزار دهنم باز بشه !! 
جالب بود
متشکر
  • هم‌قدم راوی
  • خدایا دشمنان این انقلاب رو ذلیل کن!
    پاسخ:
    ایشالله ....
  • مرید الحسین
  • به روزییییییییم............
    یا زهرا............................................

    عجب.....


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی