نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۱ ب.ظ

نمیدانم

لُنگ ها ، مانتو شده اند

یا

مانتو ها ، لُنگ !

اما خوب میدانم

که ایمانمان ،

بد جور لَنگ میزند ....

  • حاء . الف

مانتو

لنگ

بی حجابی

حجاب

نظرات (۵)

  • سفره صبحانه
  • سلام علیکم

    بسیار پست جالب و تأثیرگذاری بود. لنگ که سهل است، منتظر باشید تورها مانتو شوند که آن وقت شیطان‌ها، غیرت و حیای ما را بالکل به تورِ هوس انداخته‌اند ...

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خداقوتــــــــــــــــــ
    ولادت حضرت معصومه (س) مبارک
    بروزمــــــ
    یازهرا کربــــــ بلا انشاالله
    پاسخ:
    سلام . بر شما هم مبارک .
    به روی چشم .
    سلام علیکم
    عادت ندارم الکی تعریف کنم، توصیه هم شده خوبی های مومنو جلو روش نگیم... ولی خدایی وب با حالی دارید...مطالب کوتاه ، پرمغز و از همه مهمتر پردرد...
    از نقل قول پیداتون کردم! خیلی دلم میخواد به "سبکباران" ما هم سر بزنید و نظرتونو بگید
     قلمتون همچنان گیرا و مستدام
    یا علی
    پاسخ:
    راست میگن دیگه . نباید بگی !
    پر رو میشم !!!!!

  • فرزندِ زهـــــــــــرا (س) ...
  • ای بابا...
    خدا عاقبت هممون بخیر کنه...
    خدایا به راه راست هدایتمون کن...
    پاسخ:
    ان شاالله ...
  • یافاطمه الزهرا(س)
  • سلام...
     وچه رنجی میبریم ما خانم هاوقتی همچین صحنه هایی را جلو چشمانمان ببینیم...
    وقتی که همه ی زیباییش را به نمایش گذاشته...شخصیت من هم پایمال میکند..
    واین قصه تکراری است...زجر کشیدن هرروز من...
    بسیار زیبابود...قلمتان پر توان واجرت با مادر....
    پاسخ:
    متاسفانه این تازه ابتدای راهه !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی