نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ

در بهار فاطمی سال جدید مفتخر شدم که نویسنده جدید وبلاگ نی نما باشم .

انشالله عمری باشه و بتونیم دراین جهاد سایبری یک افسر نمونه جنگ نرم باشیم .
آقای حاء.الف به لطف خدا مهمون شهدا شدن و ما جامونده ...
ان شالله به سلامتی برمیگردن تا در کنار هم نی نما یی در خور شهدا ومادرشهدا تقدیم شما شود. 
حرف دل : و دست ها قلم شدند تا ما امروز آسان دست به قلم شویم . ..
 
 
 
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات (۶)

به وبلاگ ما سری بزن.جیگر
پاسخ:
وبلاگت کجا بود تو آخه بچه !! 
سلام.یادش به خیر کمیل
پاسخ:
یادش بخیر ... 
  • هم‌قدم راوی
  • خواهش میکنم اون جمله بالای وبلاگ رو بردارید علی پر....
  • معبر سایبری یار سیصد و سیزدهم
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    الهم عجل الولیک الفرج و الجعل عواقب امورنا خیرا
    با سلام،
    با (دیگر سکوت معنا نداره) بروزیم، از شما دعوت می کنم که به معبر سایبری یار سیصد و سیزدهم تشریف بیاورید.
    -نظر یادتون نره-
    والسلام

    سلام علیکم

    بایه مطلب جدید به روزیم

    سربزنید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی