نـــــــــی نما

رویای روز های کودکی ام کشف درمان امراض بود ! تا اینکه به خودم آمدم و دوربین در دستم دیدم .... با دوربین در دست هنوز به فکر درمان بودم که دوباره روزگار قرعه عکاسی به نامم زد . این بار رادیولوژیست شدم !

دل نوشتام

دروازه بندگی ام را به توپ بسته ،

شیطان

تو بیا و دفاع آخرم شو ...

غروب دوازدهم رمضان المبارک  *  حاء . الف

سفارش شهدا

شهید والا مقام حمید رضا محمدی

خود را آماده جنگ های آینده کنید ، زیرا که اسلام همیشه با کفر در جنگ است .

کتابخونه

یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق

کتابی که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید بر ترجمه آن به زبان های عربی و انگلیسی داشتند . خواندن این کتاب خالی از لطف نیست ...

پربیننده ترین مطالب
پیوندها

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ق.ظ

با تشکر از وبلاگ هیئت یاد یاران شهرستان محلات ، این وبلاگ اقدام به انتشار مطلبی تحت عنوان جریان شناسی یک انحراف در طی سه پرده کرده است . به رهروان ولایت توصیه می گردد این سه مطلب را با دقت فراوان مطالعه فرمایند . باشد که قدمی در راه روشن سازی جریان انحراف برداشته شود .  و من الله التوفیق . حاء . الف .

ارجاع به وبلاگ هیئت یاد یاران شهرستان محلات .

  • حاء . الف

نظرات (۱۹)

  • هیئت یاد یاران
  • با سلام
    با عنایت به راه اندازی سایت هیئت یاد یاران شهرستان محلات خواهشمند است آدرس ما را در پیوندهای خود به شرح ذیل اصلاح فرمایید.
    http://heyate-yade-yaran.ir/
    پاسخ:
    انجام شد برادر ... 
  • هیئت یاد یاران
  • سلام چرا کم پیدا شدی برادر ؟ خبری نیست از تب و تاب سایتت
    پاسخ:
    دادا دعا کن برام .... ایشالله حل میشه . 
  • کنیز حضرت مادر(س)
  • سلام علیکم.
    "من یک افراطی ام..."
    به روزم.تشریف بیارید!
    شدیدا التماس دعا
    پاسخ:
    به روی چشم . حتما 
    سلام 
    من نماینده انقلاب نیستم 
    من فرستاده خدا هم نیستم 
    پس وظیفه من هدایت کردن دیگران نیست 
    با "چرا اینجا هستم" بروزم 
    http://haj-salar.blog.ir/post/55
    پاسخ:
    چشم حاجی
    با مطالب جدید به روزیم
    دست و بازو افتاد
    تیغ و ابرو افتاد
    مشک یک سو افتاد
    تن عباس زهم پاشیده
    زینب و نامحرم
    تن سقا در هم
    قد مولا شد خم
    تن عباس زهم پاشیده


    وای علقمه غوغا شد    سر عباس که افتاد سرش دعوا شد
    وای علقمه غوغا شد     پای یک مشت حرامی به حریمش واشد.....

    نه جدا بابا یه مطلب بذار

    دلمون پوسید بسکه اومدیم تو وبلاگت و هیچی به هیچی

    سلام:
    با مطالب جدید به روزیم

    آقا بیا دعای مرا مستجاب کن

    ما را برای نوکریت انتخاب کن

    قلبم شبیه سنگ شد از کثرت گنه

    امشب بیا و سنگ دلم را تو آب کن

    تأثیر جرم و معصیت اشک مرا گرفت

    دستی بکش به روی دلم فتح باب کن

    تا کی به لب دعای فرج، تا کی انتظار؟!

    آقا به حقّ فاطمه پا در رکاب کن

    ای منتقم بیا که دلم سخت زخمی است

    رحمی نما بر این دل زارم شتاب کن

    ای روضه خوان فاطمیه روضه ای بخوان

    امشب میان سینۀ ما انقلاب کن

    ما در پی تلافی سیلی کوچه ایم

    یعنی به روی غیرت ما هم حساب کن ...


     ای کاش نبود، این کبودی    
    از خانه برون نرفته بودی
    آن‌دم که عدو لگد به در زد     
    ای کاش، به  پشت در نبودی
    ای کاش میان آن  هیاهو       
    آزرده نبود دست و بازو
    ای کاش نمی‌نشست آن روز    
    میخِ در خانه رویِ پهلو
    پژمرده  گلی  به  باغ  دارم       
    در  سینه  غم  فراق  دارم
    هم شِکوه ز مردمان این شهر   
    هم  شِکوه ز میخ داغ دارم
    در  سینه‌ی خسته آه دارم      
    هم صحبتی  همچو چاه دارم
    در خانه‌ام از بدِ حوادث          
    افسوس، چه  قتلگاه دارم
    بیمار علی قد کمانی دارد        
    احوال ضعیف و ناتوانی دارد
    در کوچه مگرچه برسرش آوردند
    رخساره‌ی تار و ارغوانی دارد
    ای کاش در این مدینه  شلاّق نبود     
    مأمورِ به  صبر، صاحب  باغ نبود
    ای کاش همان زمان که پهلوت شکست    
    میخِ درِ خانه، آنقدر داغ نبود
    ای کاش که غُصه، این دل زار نداشت    
    این خانه‌ی آتش زده مسمار نداشت
    سر درد گرفته  بود و، می‌گفت حسن     
    ای کاش  مدینه در و دیوار نداشت
    ای وای از این همه غم و بیدادی         
    ای کاش دلت را به دلم می‌دادی
    حالا که قباله‌ی فدک را  بردند           
    ای کاش که از نفَس نمی اُفتادی
    ای کاش که تازیانه فرهنگ نبود          
    دیوار و در خانه هماهنگ نبود
    ای کاش زمانی‌که گلم سیلی خورد      
    در  شهر مدینه کوچه‌ها تنگ نبود
    ماندم چگونه شام غمم را سحر کنم     
    فکری برای زینب خونین‌جگر کنم
    یادم  نبود بسکه  سرم درد می‌گرفت   
    فکری برای کج  شدن میخِ در کنم
    از خانه تمام  باورش را بردند          
    آلاله‌ی باغ  پرپرش را بردند
    نزدیکیِ نیمه‌های شب بود که دید    
    خاکستر جسم مادرش را بردند

    شاعر : رضا باقریان


    عمری ست با عنایت تو گریه می کنم
    تنها به قصد قربت تو گریه می کنم

    عمری ست پای بیرق مشکی روضه ها
    در سایه سار رحمت تو گریه می کنم

    گاهی ستاره می شوم و تا سپیده دم
    در آسمان غربت تو گریه می کنم

    قبرت که نیست دل خوشم از این که لاأقل
    پایین پای هیئت تو گریه می کنم

    آه ای ضریح گمشده! بانوی بی نشان !
    در حسرت زیارت تو گریه می کنم

    تا صبح در حوالی دل تنگی بقیع
    با بوی یاس تربت تو گریه می کنم

    تا تربت شهید اُحد پا به پای اشک
    هر شب به رسم عادت تو گریه می کنم

    گاهی به یاد هق هق آن پلک نیمه جان
    در سوگ بی نهایت تو گریه می کنم

    گاهی کنار روضه ات از دست می روم
    از بس که در مصیبت تو گریه می کنم

    از ابتدای مرثیه هایت قدم قدم
    تا کوچۀ شهادت تو گریه می کنم

    یوسف رحیمی

    ما در سیاست و دیانتمان یک راه رامیشناسیم.یک اصل را میشناسیم.یک نفر را میشناسیم.
                       ((((((راه علی-ولایت فقیه-سید علی)))))))
     ولله این است و جز این نیست....

    سلام برادر..........ت.......

    چرا دیگه مطلب جدید نمیذاری؟

    دیگه احساس وظیفه ات ته کشیده؟

    جواب بده؟

    هان؟

    پاسخ:
    خودم ته کشیدم برادر .... !!!
  • کنیز حضرت مادر(س)
  • سلام علیکم.
    به روزیم...
    دوست داشتین سر بزنین ونظر بزارید!!!
    شدیدا التماس دعا.
    پاسخ:
    به روی چشم . 

    سلام حمید جون ...ممنون از اطلاع رسانی...اجرت با مادرت زهرا.س.

    دست وکیبوردت درد نکنه...التماس دعا....

    سلام حمید جون این وبلاگ جدیدمه http://313plus1.blogfa.com/
    سلام.توحال خوشت من رادعاکن
    پاسخ:
    حال خوش کجا بود حاجی !!
    شما دعامون کن .

    برادر دستت دردنکنه

    اجرت با مادرت زهرا

    تو دانی و او....

  • هیئت یاد یاران
  • سلام

    ممنون از اطلاع رسانی شما برادر

    پاسخ:
    وظیفس برادر . 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی